Super Aguri, a doua echipa de Formula 1 a team-ului Honda, isi va putea alinia in 2006 cele doua monoposturi pe grila de start a Marelui Circ, dupa indelungi negocieri obtinind acceptul tuturor celorlalte zece echipe de a se inscrie in campionat. Midland se temea ca va pierde veniturile din drepturile tv., acordate doar primelor zece clasate, Williams se indoia de viabilitatea pe termen lung a proiectului, insa in cele din urma au acceptat un nou concurent.

Este aproape sigur ca unul dintre piloti va fi Takuma Sato, iar cum Anthony Davidson prefera sa fie al treilea pilot la Honda, se vorbeste ca Super Aguri sa aiba o componenta exclusiv nipona. Astfel, al doilea driver se pare ca va fi ales intre Sakon Yamamoto (pilot de teste pentru Jordan in 2005, impresionant in citeva rinduri) si Kosuke Matsuura (conduce in IRL).

O alta achizitie de marca a Formulei 1 este campionul en-titre din DTM, Garry Paffet, "cel mai bun tinar pilot al anului 1999" (conform revistei Autosport), care va fi al treilea pilot al lui McLaren, el inlocuindu-l pe Alexander Wurz. In acelasi timp, Max Mosley, presedintele FIA, anticipeaza o revolutie in F1, dupa ce a prezentat reglementarile tehnice care vor intra in vigoare in 2008.

Va fi redusa greutatea minima a masinilor (de la 605 kg la 550 kg), utilizarea unui motor pe parcursul a trei curse sau adoptarea eleronului CDG - ce va favoriza depasirile, gratie trenului sau redus - sint doar citeva dintre schimbari. Una dintre cele mai spectaculoase masuri va fi penalizarea cu greutati a monoposturilor carora le va fi schimbat motorul sau cutia de viteze inainte de termenii prevazuti de codul sportiv.