Desi planul initial de dezvoltare al companiei se concentra pe piata poloneza, reprezentantii Parkridge considera ca exista oportunitati foarte bune si in Bulgaria si Ucraina, unde segmentul imobiliar nu este inca saturat.
"Mai multe centre de retail au fost dezvoltate in Varsovia de cand Parkridge a patruns pe piata poloneza, ceea ce inseamna ca in curand se va ajunge la o saturatie", a declarat fondatorul si directorul executiv al companiei, John Cutts. Acesta a adaugat ca o situatie similara se intampla si Republica Ceha, unde a scazut puterea de absortie de noi centre comerciale .
Strategia de extindere adoptata de Parkridge vizeaza orasele mai mici, cu o populatie cuprinsa intre 100.000 si 200.000 de locuitori, unde competitia pentru spatiile de retail este limitata. Compania va aplica aceasta strategia pentru pietele din Bulgaria si Ucraina. De asemenea, dezvoltatorul britanic vizeaza Romania si Rusia pentru construirea de noi spatii industriale.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
Credite IMM Plus: Dobânda este formată din ROBOR 3M plus marja de 1,50%...
Sursa: wall-street.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
10 Afirmații divine care îți exaltă sufletul în sezonul Taurului
Sursa: kudika.ro