Retail Franchise Company (RFC) propune un concept inedit de franciza. Este vorba despre vanzarea produselor folosind automate echipate cu un software de control ce fac posibila oferirea a trei tipuri de produse (fistic, alune, nuci etc.), informeaza CHR Consulting.

Aparatele (vending machine), prevazute cu trei tuburi de distributie si iluminate adecvat, trebuie amplasate in cladiri sub supraveghere (restaurante, internet café-uri, baruri, birouri, scoli, spitale si centre de fitness). Supravegherea vanzarilor, dar si a afacerii se face pe baza unui software ce garanteaza operarea adecvata a automatelor.

Resursele financiare necesare pentru achizitionarea MasterFrancizei RFC sunt de aproximativ 45.000 de euro. Suma include taxa de intrare in franciza (12.000 de euro), costul a 24 de automate si costul pentru cele doua softuri de administrare a afacerii. Primul dintre acestea controleaza masinile, numarul de portii servite, iar cel de-al doilea este un program ce asista administrarea afacerii francizatului – unde sa plaseze masinile, cum sa le instaleze, care trebuie sa fie cifra de afaceri, ce componente de rezerva sunt necesare etc. Redeventele calculate pe perioada de derulare a contractului se raporteaza la numarul de masini automate operate si, concomitent, la numarul de portii distribuite.