Publicatiile franceze "Liberation" si "France Soir" au decis sa nu mai publice clasamentul competitiei. "Afacerile cu substante dopante care s-au multiplicat anuleaza toate valorile sportive din proba si nu ofera niciun sens ierarhiilor concurentilor", si-a explicat decizia cotidianul "Liberation". "Pentru a fi in acord cu principiile noastre si, de asemenea, cu ale cititorilor nostri, am decis sa ne retragem masina noastra France Soir din pluton", a explicat, intr-un editorial, "France Soir".

Nici cotidianul elvetian "Tages-Anzeiger" nu a mai prezentat in paginile sale cursa de ciclism ca in anii precedenti si a decis sa publice doar clasamentul zilei, alaturi de anchete despre afacerile cu substantele dopante din Turul Frantei. "Noi nu vom mai acoperi cursa. Nu are niciun sens sa scrii despre etapa zilei, dupa ce dopajul planeaza in Tur", a declarat, pentru AFP, un jurnalist al publicatiei, Andres Buechi.

Si cel mai citit cotidian din Germania, "Bild" a decis sa nu mai scrie despre aceasta competitie. "Turul Frantei este mort. Clasamentele nu ne mai intereseaza, din moment ce sunt doar minciuni si escrocherii", a explicat conducerea publicatiei, intr-un articol.

Citeste si:

Totodata, canalele publice de televiziune germane ARD si ZDF au oprit transmisiunile din Turul Frantei, dupa anuntul controlului antidopaj din 18 iulie, in urma caruia ciclistul Patrik Sinkewitz (T-Mobile) a fost depistat pozitiv.

In Turul Frantei 2007, trei ciclisti, Christian Moreni (Cofidis), Alexandre Vinokourov (Astana) si Patrik Sinkewitz (T-Mobile), au fost descoperiti ca au consumat substante dopante, iar r utierul danez Michael Rasmussen (Robobank) a fost acuzat ca a consumat substante dopante pentru ca nu s-a prezentat la doua testari in luna iunie. Michael Rasmussen, care era favorit la castigarea competitiei, a fost suspendat de echipa miercuri seara. Etapa de miercuri, care a fost castigata de Rasmussen, incepuse cu un protest impotriva dopajului, la care s-au raliat ciclisti de la noua echipe.