Firma, cu sediul la Roma, a publicat fotografii cu 12 femei sexy care prezinta ultimele tendinte de sezon in materie de sicrie. Ideea s-a bucurat de un real succes pana in prezent.

Proiectul de promovare a produselor i-a apartinut lui Maurizio Matteucci, 32 de ani, fiul proprietarului firmei.

El spera ca fotografiile sa ii incurajeze pe oameni sa fie mai destinsi in legatura cu moartea si, pe cat posibil, sa incerce sa vada si “partea frumoasa a trecerii in nefiinta”.

De aceea, pentru a promova aceasta “bucurie a mortii”, in afara calendarelor, oferite la vanzare la pretul de 9,30 euro, site-ul firmei Cofanifunebri mai ofera brichete, cutii pentru tigari si ceasuri in forma de sicrie. Traditionalistii catolici au fost insa ingroziti de aceasta afacere si au facut mai multe plangeri.

Citeste si:

Un client a descris site-ul drept “o capodopera a prostului gust”, in timp ce altii au acuzat firma de exploatare fara gust si de nerespectarea atitudinii in fata mortii. in ciuda parerilor controversate referitoare la tehnicile de vanzare cu tenta sexuala, Matteucci a afirmat ca a fost usor sa gaseasca fotomodelele.

“Unele dintre ele imi sunt prietene, doua sunt americance. Nici una dintre ele nu s-a simtit jignita, ci toate au luat situatia in gluma”, a spus Matteucci. Referindu-se la cei care nu sunt de acord cu noua sa idee, italianul a afirmat ca “acestia cred ca au monopolul asupra durerii si ca noi nu stim ce inseamna”.

“Noi pur si simplu nu credem ca cel mai bun raspuns este sa te simti groaznic”, a adaugat Matteucci. Acesta a incheiat spunand ca nici nu se gandeste sa retraga de pe piata produsele controversate, pentru ca, spune el, “uitandu-te la calendar, oricui moartea i se pare mai frumoasa”.