Cercetatorii de la Universitatea Hiroshima din Japonia au publicat in ultimul numar al revistei PLoS One rezultatele studiului lor asupra "emotiei pozitive activate de dragalasenie" (cuteness-triggered positive emotion).
Trei experimente au fost organizate pentru a stabili efectul vizionarii de poze cu animalute si bebelusi asupra performantei la locul de munca. In cazul fiecarei probe, participantii aveau de indeplinit diferite sarcini simple, dupa ce se uitau la poze cu pui de animale (poze dragute), cu animale adulte (poze ne-dragute) si cu obiecte (poze neutre).
In cazul sarcinilor care necesitau mai multa atentie, participantii care vizionasera pozele dragute s-au descurcat mai bine.
Cercetatorii au explicat ca atentia participantilor a devenit mai focalizata, un efect indus de emotia pozitiva activata de dragalasenie. Pe viitor, cercetatorii considera ca se va putea folosi aceasta emotie pozitiva pentru a induce tendinte comportamentale in situatii specifice, precum condusul si munca de birou (situatii in care este nevoie de atentie sporita), scrie io9.com.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro