"Suntem de parere ca imaginea a fost modificata in asa fel incat aspectul fetei a fost schimbat in mod considerabil. Concluzionam ca imaginea din reclama exagereaza performanta produsului", si-a motivat ASA decizia, conform dailymail.com.
L'Oreal sugereaza prin aceasta campanie de publicitate ca produsul Revitalift Repair 10 transforma pielea intr-una mai ferma, mai tonifiata si mai supla. ASA nu a contestat acest fapt, dar nu a fost de acord cu modificarea imaginii unei vedete pentru a convinge publicul sa cumpere produsul.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro