Prin construirea acestui nod feroviar, trenurile de mare viteza vor strabate distanta dintre Guangzhou si Hong Kong in doar 30 de minute. Durata calatoriei intre Shenzhen si Hong Kong va fi de doar 15 minute.
Gara subterana va avea trei niveluri, cu sali de asteptare de cate 1.200 de locuri, astfel ca peste 3.500 de pasageri vor putea astepta lejer trenurile.
Aceasta va fi cea mai mare gara subterana din Asia si a doua ca marime din lume, dupa Gara centrala ("Grand") din orasul american New York.
Inaugurarea garii din Shenzhen este eclipsata de o recenta alunecare de teren produsa intr-o zona industriala din acelasi oras. Peste 30 de cladiri, inclusiv blocuri de locuinte, au fost inghitite de un imens val de pamant saptamana trecuta. Zeci de persoane sunt disparute in urma dezastrului, provocat de construirea cladirilor intr-o zona instabila, scrie MEDIAFAX.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro