Sorin Oprescu, a declarat vineri ca partea cea mai grea la pasajul subteran din Piata Presei Libere, respectiv primele cinci luni, se apropie de final, iar urmatoarele patru luni din proiect se va lucra in subteran, fara ca circulatia sa fie afectata.

"Peretii mulati ai pasajului sunt executati in proportie de 75 la suta. Este executata structura subterana, partea grea, respectiv primele cinci luni, se apropie de sfarsit, dupa care Piata Presei va fi redata circulatiei, urmand ca lucrarile de construire sa continue pe durata intregii ierni in subteran, prin metoda pe care constructorul o numeste «top down»", a spus Sorin Oprescu, dupa vizita la santierul pasajului de la Piata Presei Libere.

Reprezentantul constructorului a aratat ca a fost executata structura subterana, respectiv "peretii mulati", urmand ca excavatia subterana sa fie facuta simultan, fara ca circulatia in Piata Presei Libere sa fie afectata.

Accesul in pasaj se va face dinspre directia Ploiesti-Baneasa, printr-o singura intrare, iar iesirea din acesta se va face prin doua parti, fiind vorba de primul pasaj, in care exista o bifurcatie subterana. La iesirea din pasaj, soferii vor avea doua optiuni, fie sa continue drumul pe sectorul principal, care va avea doua benzi de circulatie si care va iesi spre Bulevardul Kiseleff - Arcul de Triumf, fie sa mearga in partea dreapta, spre bulevardele Marasti si Expozitiei.

Reprezentantul constructorului a mai aratat ca in dreptul Pavilionului H va fi construit un pasaj pietonal, care va face legatura intre Parcul Herastrau si nodul de transport in comun care deserveste Piata Presei Libere. "Noutatea pasajului pietonal consta in faptul ca acesta va fi montat in 54 de ore. Acesta va avea trei tronsoane, care se vor monta de vineri, ora 20.00, pana luni, la ora 02.00, in primul weekend de dupa sarbatoarea nationala de 1 Decembrie", a mai spus reprezentantul constructorului.

Pasajul de la Piata Presei Libere, care va avea o lungime de 700 de metri, este amplasat la intersectia a patru artere cu trafic ridicat - soseaua Bucuresti-Ploiesti, soseaua Kiseleff, bulevardul Marasti si bulevardul Poligrafiei -, intersectie traversata de aproximativ 12.000 de vehicule pe ora.
Valoarea investitiei este de 60,4 milioane de lei, fara TVA, iar termenul de finalizare este de noua luni de la demararea lucrarilor.

Citeste si:
Deschiderea metroului din Drumul Taberei amânată din nou. Care este...
Deschiderea metroului din...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.