Romanii au inceput sa cumpere din ce in ce mai mult si bauturi “still”, adica plate si cu un continut de fruct de sub 25%, ritmul de crestere al pietei fiind de aproape 52%, atingand un nivel de aproape 500 mil. lei, de patru ori mai putin decat vanzarile de bauturi carbonatate. Piata berii a crescut in ultimii doi ani cu aproape acelasi ritm, de circa 30%, de la 1,4 miliarde lei in 2005, la 1,78 miliarde de lei in 2006 si 2,3 miliarde anul trecut. Clasamentul celor mai importante 10 segmente de produse din comertul alimentar este condus de bere, de bauturile carbonatate si de cafea. Topul este completat, in ordinea vanzarilor, de apa minerala, salam, uleiuri comestibile, “still drinks”, ciocolata tablete, iaurt si guma de mestecat.
In cazul in care se iau in considerare si produsele nealimentare, datele disponibile fiind cele pentru anul 2006, cel mai cumparat produs sunt tigarile, care acum doi ani au atins vanzari totale de peste 4,2 miliarde de lei, adica de aproape doua ori mai mult decat piata berii de anul trecut.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Iubirea va veni în viața ta atunci când nu te vei mai uita în trecut, la...
Sursa: garbo.ro
-
Darurile Marelui Benefic pentru fiecare zodie în parte: Ce binecuvântări a...
Sursa: kudika.ro
-
Topul fondurilor de investiții românești în 2024. Dobânzile bancare au fost...
Sursa: wall-street.ro