Devenita fenomen, in pofida nenumaratelor avertismente lansate de autoritati, escrocheria de tip SMS continua sa functioneze si sa aduca banuti frumosi romanilor inventivi care au pus-o in scena. Plictisiti, probabil, de a se folosi numai de renumele companiei „Flanco“, indivizii cu veleitati infractoricesti si-au extins aria de actiune, recomandandu-se, ulterior, drept reprezentanti ai „Metro“. Mai nou, nici marca „Metro“ nu mai este „la moda“, teparii avansand, deja, la renumele companiei „Panasonic“. Aceasta din urma companie a denuntat, la randu-i, ieri, tentativa de frauda pusa in scena de catre indivizi care se folosesc de numele ei pentru a obtine bani, dar si informatii cu caracter personal, folosite pentru intocmirea de baze de date. Si, ca o ironie, romanasii inventivi au catadicsit sa se foloseasca si de marca „Orange“, ca tot nu intreprinde nimeni activitati pentru a-i depista.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
De la iubire la ură nu este decât un singur pas
Sursa: garbo.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Justin și Hailey Bieber așteaptă primul lor copil! Soția artistului este...
Sursa: kudika.ro
-
ING Bank România are un nou director de marketing
Sursa: futurebanking.ro
-
Petrom a semnat cu Saint-Gobain România un acord pentru furnizarea de energie...
Sursa: wall-street.ro