Potrivit „New York Times“, „Heathrow“ e prea aglomerat, „Leonardo da Vinci“ din Roma e murdar si prost organizat, iar pe „Charles de Gaulle“, din Paris, angajatii sint nepoliticosi.

Cozi interminabile, angajati nepoliticosi, aglomeratie, masuri de securitate care te fac sa pierzi avionul si, nu in ultimul rind, mizerie. Asa arata, in prezent, mai toate aeroporturile din lume. De obicei, pe locul intii in topul aeroporturilor neagreate de calatori se claseaza cele din Statele Unite ale Americii. Un jurnalist de la „New York Times“ a realizat insa un sondaj printre pasageri pentru a descoperi cele mai proaste aeroporturi europene. Asa cum era de asteptat, pe primul loc in „topul rusinii“ s-a clasat Heathrow, din Londra, care a atras criticile a 100% dintre respondenti.

„Este oribil. E mereu supraaglomerat si trebuie sa alergi ca sa ajungi de la o poarta la alta“, a spus Howard Brennan, un om de afaceri american, care circula des in Marea Britanie.

„E amuzant sa vezi peste tot afise care te anunta ca e nevoie de 25 de minute ca sa parcurgi distanta dintre terminale. In realitate, iti ia mult mai mult timp. In plus, doar daca esti familiarizat cu aeroportul poti sa gasesti baile si salile de asteptare, care sint ascunse bine“, a declarat amuzat un alt pasager.

Printre problemele des intilnite pe Heathrow se numara aglomeratia excesiva, masurile de securitate draconice, care te fac sa pierzi mult timp, si faptul ca trebuie sa urci in avion cu un singur bagaj de mina. Aceasta cerinta ii determina pe pasageri sa inghesuie intr-o singura sacosa laptopuri, telefoane mobile si alta apartura de care ar putea avea nevoie in avion. Odata bagajul de mina inchis insa, calatorii trebuie sa-l desfaca din nou pentru inspectia de dupa zona de securitate. Astfel, o geanta de mina trebuie impachetata si despachetata cam de trei ori inainte de imbarcare.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.