Prima editie, din 2007, nu a fost decat un inceput destul de timid, dar anul acesta a fost alocat un buget de 500.000 de euro doar pentru publicitate si comunicare, sperandu-se atragerea mai multor vizitatori dispusi sa cheltuiasca. In "operatiune" au fost antrenate peste 2.000 de companii comerciale mari si mici si 350 de companii de turism (hoteluri, restaurante, transportatori).

Ofertele sunt diversificate, pentru a satisface toate gusturile si, mai ales, toate buzunarele. Exista un circuit "chic", care include buticuri de lux si mari case de moda, un circuit "trendy" si chiar o oferta romantica, de "shopping pentru indragostiti". Obiectivul este cresterea gradului de ocupare a hotelurilor din Paris in luna ianuarie, o perioada dificila pentru turism.

Ceremonia de lansare a operatiunii "Soldes by Paris" a avut loc la magazinul Printemps Haussmann si a avut-o ca invitata pe Ines de la Fressange, fostul fotomodel vedeta al Casei Chanel.