O parte din cheltuieli sunt restituite ulterior. Afisele, timbrele, alte materiale publicitare au costat in 2002, in primul tur, 3 milioane de euro de candidat. La care se adauga 4 milioane pentru spoturile de campanie. si asta nu e tot. Trebuie sa castige si producatorii. "Se inregistreaza o crestere spectaculoasa a vanzarilor. Media anuala este, in general, de 200 de bucati, dar in perioada electorala se ajunge la 3.000 de urne", sustin fabricantii. Pretul unei urne? "Circa 300 de euro cu o durata de viata intre 7 si 10 ani". Iar noua legislatie electorala impune cabine separate cu acces pentru handicapati. Pentru prezidentialele din 2002, probabil cele mai costisitoare din istoria politica a Frantei, statul a deblocat in total 200 milioane de euro. Cat vor valora prezidentialele din 2007? E prematur orice calcul. Nimeni nu se gandeste deocamdata la nota de plata. Toti ochii sunt atintiti asupra principalilor pretendenti.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro