Luna aceasta a aparut in revista "Science et vie" un articol in care cercetatorul american Alan Kostelecky repune pe tapet o problema care a facut ravagii in lumea fizicii, inca din 1905, de la aparitia legii relativitatii a lui Einstein. Si anume ca teoria lui Planck (lumina este unda) si cea a lui Einstein (lumina este corpuscul) sint ireconciliabile. Alan Kostelecky afirma, in acest articol, ca toate cercetarile si descoperirile in fizica trebuie anulate si ca totul trebuie luat de la zero. In urma acestui articol, prof. Virgiliu TH.

Razus, dupa un experiment efectuat in luna septembrie la Bucuresti, la Centrul de Inteligenta pentru Tineret din Romania, demonstreaza ca afirmatiile cercetatorului american sint false si ca, de fapt, cele doua legi sint conciliabile si complementare. "Demonstratia mea decurge din cele doua legi mentionate, dar supuse categoriei timp, acesta fiind cel de-al saptelea grad de libertate al unui corp. Adica, in termeni obisnuiti, imbatrinirea. Se ajunge astfel la formula: I = Et / S". Aceasta formula reprezinta expresia matematica a Legii Razus, a creatiei si vietii. Experimentul este reprezentat iconografic prin fotografia alaturata. "Fotografia este unica in lume" - spune profesorul - si e executata cu mijloace specifice de laborator. Ea imortalizeaza prima secunda dupa BIG-BANG.

Partea neagra reprezinta materia, partea alba, antimateria, iar partea rosie, mediana, forta creatiei care a dat primul impuls materiei ca sa aiba o viteza. Aceasta entitate fizica are denumirea consacrata de bozon. Eu o numesc Dumnezeu". Aceasta tema este abordata, de prof. Virgiliu Th. Razus si in cartea SAHIB YOGA editata in cota de autor. Cartea propune o noua stiinta de viata si se refera la echilibrul CORP-SUFLET, ghidat dupa dictonul: "MENS SANA IN CORPORE SANO". Toate aceste informatii le-am primit telefonic de la profesorul Virgiliu Th. Razus, aflat acum la Londra, unde sustine niste conferinte.

Sursa: 7plus.ro