Compania TV americana Discovery Communications a anuntat ca regreta pierderea lui "Crocodile Hunter" Steve Irwin, care a decedat de curind, si a anuntat ca intentioneaza sa difuzeze un "maraton" cu emisiunile acestuia si sa il omagieze si in alte moduri, transmite Reuters. Irwin, care a murit la virsta de 44 de ani dupa ce a fost intepat in piept de o pisica de mare, in Australia, unde filma documentare pentru reteaua Animal Planet a Discovery, a contribuit la popularizarea retelei.


"Emisiunea sa trecea cu adevarat dincolo de limite, nu doar pentru Animal Planet, ci pentru intreaga companie", a declarat Annie Howell, purtator de cuvint al Discovery Communications. Programul lui Irwin s-a aflat in grila initiala a retelei Animal Planet la lansarea acesteia, in 1996, a declarat Maureen Smith, General Manager al Animal Planet. Dupa ce ratingurile din Statele Unite au crescut, compania a realizat ca a pus mina pe un om al audientelor mari. "Steve a devenit parte a culturii pop foarte repede", a declarat Smith. In afara Statelor Unite, Animal Planet este disponibil in 160 de tari din Europa, Asia, America Latina, Africa si Orientul Mijlociu, unde transmite in 24 de limbi. Reteaua ajunge la 88 de milioane de locuinte de pe intreg teritoriul Statelor Unite.

Animal Planet U.S. si Animal Planet International intentioneaza sa transmita emisiuni maraton cu secvente din cele peste 200 de aparitii ale lui Irwin in emisiunile retelei Discovery. Irwin a lasat in urma sa mai multe proiecte nefinalizate, inclusiv unul la care lucra in momentul decesului, si mai multe programe de calatorie aflate in faza de postproductie, a declarat Smith, adaugind ca actualele emisiuni ale lui Steve vor continua sa fie difuzate pentru o perioada. Discovery intentioneaza sa puna numele lui Irwin unei gradini de la sediul sau general, sa infiinteze o fundatie in onoarea acestuia, care ar urma sa se ocupe de conservarea vietii salbatice, si sa se ocupe de educatia celor doi copii ai lui Steve, Bindi si Bob Irwin.