Astfel, de la 1 ianuarie 2007 fabricantii de tigari nu vor mai avea voie sa utilizeze anumiti termeni in reclamele lor si pe pachetele cu tigari. Termenii interzisi sunt "light", "ultralight", "natural" sau "continut redus de gudron", precum si orice termen care ar putea sugera ca o anumita marca de tigari ar putea prezenta "un risc mai mic pentru sanatate". De asemenea, fabricantii vor fi obligati sa publice pe pachetele de tigari, pe paginile de Internet si in editiile de duminica ale mai multor mari publicatii americane, "corecturi" prin care sa fie statuate clar pericolele fumatului.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro