Mai putin cunoscut decat Parisul si mai renumit decat vinurile de Bordeaux, Cannes-ul a devenit o marca atat prin valoarea sa simbolica - de cetate a filmului in Franta -, dar si o marca comerciala, inregistrata in acte in 2002.
Orasul Cannes, cu o populatie de 68.676 de locuitori, are peste 3 milioane de vizitatori anual, dintre care 510.000 de persoane fac turism de afaceri, potrivit statisticilor din ultimii ani, iar 300.000 de persoane viziteaza Palatul Festivalului.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro