Compania Philips, care a lansat in premiera o jucarie pentru adulti, in septembrie, spera ca noul produs sa fie una dintre primele optiuni pentru cadourile de iarna in Marea Britanie, cu ajutorul unei campanii de direct marketing, relateaza NewsIn

Jucaria sexuala lansata de Philips este, de fapt, un mic aparat de masaj, disponibil in trei variante, primul de acest fel din categoria stimulativelor non-penetrante, capabile sa satisfaca ambii parteneri, sustin reprezentantii companiei.

Potrivit datelor furnizate de Philips, 75% dintre consumatori sunt deschisi sa experimenteze lucruri noi in privinta relatiilor initime, iar noua campanie vine in intampinarea acestor nevoi de cuplu, fiind adresata, in special, clientilor experimentati.

VIDEO: Philips ataca piata jucariilor erotice

Campania de promovare a jucariei pentru adulti are sloganul "Explore Together" ("Sa exploram impreuna"), care va fi vizibil, de la sfarsitul lunii noiembrie, pe toata durata sarbatorilor de iarna.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.