Inainte de a scoate aceasta varianta pentru barbati, firma Wacoal a vandut in Japonia 7,2 milioane de exemplare ale versiunii feminine a acestui articol de vestimentatie in ultimii trei ani.

Articolul vestimentar care ii ajuta pe barbati sa-si pastreze o talie fina a fost conceput dupa ce un studiu a scos la iveala faptul ca 95% dintre barbatii cu varste cuprinse intre 30 si 40 de ani din mediul urban sunt nemultumiti din cauza aspectului abdomenului. Acelasi studiu releva faptul ca doar 47% dintre angajatii din mediul urban fac eforturi pentru a-si mentine sau reduce talia.

Firma Walcol se poate mandri ca a realizat produsul care va ajuta la reducerea taliei in timpul mersului.
Stramt la nivelul coapselor si in partea inferioara a feselor, chilotul obliga la mentinerea unei tinute drepte in timpul mersului, astfel incat muschii abdominali lucreaza intens, potrivit designerilor.

Citeste si:

"Este un concept inedit, permitand obtinerea unei bune forme fizice doar prin purtarea lenjeriei, care transforma mersul in exercitiu fizic", a indicat Yoshikata Tsukamoto, presedinte al Wacoal.

Japonia se confrunta in ultima vreme cu o rata ridicata a obezitatii. Raportul persoanelor care sufera de obezitate este de unu la sase si aproximativ 20 milioane din cei127 de milioane de japonezi sufera de aceasta boala.