Inainte de a scoate aceasta varianta pentru barbati, firma Wacoal a vandut in Japonia 7,2 milioane de exemplare ale versiunii feminine a acestui articol de vestimentatie in ultimii trei ani.

Articolul vestimentar care ii ajuta pe barbati sa-si pastreze o talie fina a fost conceput dupa ce un studiu a scos la iveala faptul ca 95% dintre barbatii cu varste cuprinse intre 30 si 40 de ani din mediul urban sunt nemultumiti din cauza aspectului abdomenului. Acelasi studiu releva faptul ca doar 47% dintre angajatii din mediul urban fac eforturi pentru a-si mentine sau reduce talia.


Firma Walcol se poate mandri ca a realizat produsul care va ajuta la reducerea taliei in timpul mersului.
Stramt la nivelul coapselor si in partea inferioara a feselor, chilotul obliga la mentinerea unei tinute drepte in timpul mersului, astfel incat muschii abdominali lucreaza intens, potrivit designerilor.

"Este un concept inedit, permitand obtinerea unei bune forme fizice doar prin purtarea lenjeriei, care transforma mersul in exercitiu fizic", a indicat Yoshikata Tsukamoto, presedinte al Wacoal.

Japonia se confrunta in ultima vreme cu o rata ridicata a obezitatii. Raportul persoanelor care sufera de obezitate este de unu la sase si aproximativ 20 milioane din cei127 de milioane de japonezi sufera de aceasta boala.