"Am facut o analiza personala a alegerilor. Pot sa spun ca cel putin campania pe care eu am facut-o noi a fost pro-europeana, dar aceasta campanie nu a avut niciun ecou. In marea de mesaje care au fost calate strict pe Romania si pe realitatea romaneasca, mesajele despre Europa au ramas fara ecou. Asta este prima mea concluzie, anume ca oamenii sunt in continuare mult mai interesati de ce se intampla in politica romaneasca decat ce se intampla in politica europeana.
Cred ca acest vot a fost un vot clar de adversitate fata de coalitia PSD-ALDE dar in special demonizarea lui Liviu Dragnea, care a fost un fel de Al Capone, inamicul nr.1 in Romania, a dus la un vot emotional fara precedent. ALDE fiind partener de coalitie si un partener care nu avea aceeasi forta ca PSD, fiind un partid mai tanar si mai mic, a decontat mai mult", a spus Nicolai pentru stiripesurse.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro