Lucrarile de reabilitare a carosabilului si nu
Lucrarile de reabilitare a carosabilului si numarul mare de semafoare nefunctionale au intins la maximum nervii soferilor care au fost nevoiti sa stea ore intregi la coada interminabila de masini. Variantele ocolitoare pentru evitarea blocajelor din intersectii nu au fost o alegere inspirata, pentru ca aleile dintre blocuri si strazile secundare din zonele respective au fost de asemenea blocate. Lozul castigator l-au tras cei care au optat pentru metrou, dar si aici aglomeratia a fost pe masura.
MISIUNE. Devenit de o buna bucata de vreme orasul-santier, se pare ca nici macar cei 90 de agenti de circulatie scosi in strada nu au reusit sa faca fata unui Bucuresti sufocat de masini si de lucrari. Mai mult, pentru supravegherea si interventia eficienta in zonele aglomerate, de marti, ofiteri ai Brigazii de Politie Rutiera au inceput sa survoleze Capitala cu un elicopter al unitatii speciale de aviatie a MIRA. Intentia e buna. Poate, pana-i gasim un remediu, de sus, din elicopter, vom percepe altfel efectul aglomeratiei!
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro