Cotidianul Washington Post si CBS News, programul de stiri al postului de televiziune CBS, au semnat un parteneriat de colaborare online pentru acoperirea mediatica a campaniei prezidentiale americane din 2008, informeaza mediaweek.com.

Cotidianul Washington Post si CBS News, programul de stiri al postului de televiziune CBS, au semnat un parteneriat de colaborare online pentru acoperirea mediatica a campaniei prezidentiale americane din 2008, informeaza mediaweek.com.


Pe perioada campaniei prezidentiale din 2008, WashingtonPost.com va oferi utilizatorilor clipuri video realizate de angajatii CBS News, in timp ce CBSNews.com va publica analize si comentarii realizate de reporterii politici ai Washington Post, atat pe site-ul propriu, cat si pe site-ul Campaign '08, care va fi lansat in curand.


In completare, reporterii celor doua institutii media vor participa la dezvoltarea unor forumuri interactive. In cadrul parteneriatului, reporterii celor doua organizatii vor elabora o serie de reportaje ample privind campania pentru Casa Alba.


"Acest parteneriat dintre doua institutii de presa importante, lideri in ceea ce priveste reportajele politice, va oferi cititorilor online o sursa puternica, profunda de reportaje si comentarii", a declarat Michael Sims, vicepresedinte editorial al CBSNews.com.

La sfarsitul lunii iulie, New York Times (NYT) si NBC News, programul de stiri al postului de televiziune NBC, au semnat un parteneriat de colaborare asemanator pentru acoperirea mediatica a campaniei pentru Casa Alba.
Mediafax


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.

9AM recomanda:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook

TI-A PLACUT ACEST ARTICOL?

Aboneaza-te la 9AM pentru a primi articole similare.

Sau
Aboneaza-te prin