Campania "Tide pentru Supermame", conceputa de agentia Leo Burnett Romania, a fost selectionata la Euro Effie 2007, festival care premiaza la nivel continental eficienta in publicitate. Succesul de care s-a bucurat campania in Bulgaria, Bosnia-Herteg
Campania "Tide pentru Supermame", conceputa de agentia Leo Burnett Romania, a fost selectionata la Euro Effie 2007, festival care premiaza la nivel continental eficienta in publicitate. Succesul de care s-a bucurat campania in Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova si Macedonia a convins compania Procter&Gamble sa o implementeze si in alte tari. "Rezultatele peste asteptari din Balcani au determinat clientul Procter&Gamble sa implementeze campania si la nivel international, ea fiind deja in derulare in Grecia, Rusia, Ucraina, Belarus si Ungaria", declara reprezentantii Leo Burnett. Agentia a mai fost finalista la editia Euro Effie din 2005 cu campania "Fruity Power" pentru brandul Wash&Go. Premiile Euro Effie 2007 vor fi decernate pe 26 septembrie in cadrul unei gale care se va desfasura la Bruxelles.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.