GMP PR a organizat pentru Apa Nova o campanie neconventionala sub denumirea "Salveaza oamenii de zapada!". Obiectivul campaniei a fost sarbatorirea Zilei Internationale a Mediului, tema din acest an fiind incalzirea globala. "Campania de Ziua Mediulu
GMP PR a organizat pentru Apa Nova o campanie neconventionala sub denumirea "Salveaza oamenii de zapada!". Obiectivul campaniei a fost sarbatorirea Zilei Internationale a Mediului, tema din acest an fiind incalzirea globala. "Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut. Si acest proiect s-a incadrat perfect in strategia Apa Nova de comunicare directa cu bucurestenii prin care sa le aratam ca, dincolo de responsabilitatea zilnica de a le oferi cele mai bune servicii, nu suntem indiferenti fata de problemele globale cu care ne confruntam toti. Pur si simplu NE PASA! Ne pasa de mediul inconjurator, de educatie, de problemele sociale", a declarat Giovana Soare, director de Comunicare Veolia Apa.
Proiectul "Salveaza oamenii de zapada!" s-a desfasurat in perioada 4-8 iunie si a cuprins o serie de tactici menite sa atraga atentia asupra problemei incalzirii globale si sa prezinte solutii. Pe perioada campaniei, 3 oameni de nisip, de aproape 3 m inaltime, au fost amplasati in principalele intersectii din Bucuresti, iar la semafor soferii au primit cate un cub de gheata impreuna cu pliante cu sfaturi referitoare la protectia mediului.
Trecatorilor li s-au oferit tricouri cu mesaje ecologiste amuzante, de genul: "Pentru nematerialiste: am venit cu bicicleta", "Nu fac lucrurile pe jumatate", pe spate avand mesajul "5 iunie Ziua Mediului/Salveaza oamenii de zapada!".
In plus, pentru a sustine mesajele, managementul Apa Nova a venit cu bicicleta la evenimentul de lansare a campaniei. A existat si o componenta de comunicare interna; astfel, angajatilor Apa Nova li s-au inmanat pliante informative privind solutii pentru economisirea curentului, a apei si a altor resurse epuizabile, iar angajatii de la ghisee au purtat tricouri cu mesajul "Imi plac facturile mici".
GMP PR face parte din GMP Group, care este unul dintre cele mai importante grupuri independente de comunicare din Romania. Agentia ofera servicii integrate de relatii publice-consultanta, corporate&brand communication, media relations, issue&crisis management, comunicare interna, organizare de evenimente.
GMP are clienti din domeniile FMCG, retail, auto, farma, media, financiar, IT&C si ONG, printre acestia numarandu-se Alcatel-Lucent, Apa Nova, Aviva, Sensiblu, Mediplus, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.