La randul sau, Mihai Pascadi, directorul general al companiei de consultanta manageriala Avantera Consulting, a anticipat ca unitatile tip call-center din Romania vor contiua sa se dezvolte in urmatorii cinci ani, chiar daca salariile vor mai creste putin, deoarece exista potentialul economic necesar si oameni care se adapteaza usor la cerintele clientilor si la conditii de stres.
De asemenea, directorul general al firmei Mediatel, Dan Mazilu, apreciaza ca angajatii romani prefera sa lucreze intr-un call-center, deoarece gasesc un mediu placut, lucreaza pe computere, nu trebuie sa aiba o perfectionare anterioara si cunosc limbi straine.
Potrivit lui Mazilu, in Romania, angajatii din call-center-uri raman in acest post pe o perioada medie de pana la doi ani, spre deosebire de alte tari, unde perioada medie este de opt-zece luni. Principalele avantaje aduse de infiintarea unui call-center in Romania sunt costurile reduse ale fortei de munca si de productie, personal educat si vorbitori de limbi straine, alinierea la fusul orar si la valorile culturale ale Europei, potrivit jucatorilor din piata.
Angajatii call-center-urilor din Romania sunt in principal studenti si tineri care urmaresc sa avanseze intr-o companie. Potrivit firmelor de profil, gradul de rotire a personalului este de circa 50% anual, din care aproximativ 20% avanseaza in ierarhia firmelor, iar restul prefera sa plece la un alt loc de munca.
Salariul mediu pentru un operator de call-center este de 300-400 euro, pentru urmatorii doi ani fiind prevazuta o crestere de 15-20%.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Ciolacu anunță că TAROM își va „scoate cheltuiala” în doi ani
Sursa: wall-street.ro