Montarea aparatelor de aer conditionat in interiorul autobuzelor sau troleibuzelor este nerentabila si ineficienta, este concluzia cinica a specialistilor regiei bucurestene de transport public, dupa ce au testat, zilele trecute, un astfel de aparat.
Montarea aparatelor de aer conditionat in interiorul autobuzelor sau troleibuzelor este nerentabila si ineficienta, este concluzia cinica a specialistilor regiei bucurestene de transport public, dupa ce au testat, zilele trecute, un astfel de aparat.
RATB intentiona sa investeasca peste patru milioane de euro pentru achizitionarea aparatelor de aer conditionat. Conducerea regiei sustine ca in autobuzele Mercedes nu este "nici mai cald, nici mai frig" decat in alte mijloace de transport, locuinte sau magazine bucurestene. "Reclamatiile au aparut numai pentru autobuzele Mercedes, nu si pentru alte mijloace de transport ale regiei, desi, in celelalte autobuze este, poate, mai cald si mai aglomerat. Probabil ca asteptarile au fost mult prea mari... Nu stiu. Ce stiu este ca sistemul de ventilatie functioneaza pe toate autobuzele Mercedes. (...) Montarea de instalatii de aer conditionat nu va imbunatati conditiile de calatorie pe vreme caniculara, si nu justifica nici costurile, mai ales ca in Bucuresti sunt inregistrate temperaturi extreme mai putin de 30 de zile pe an. Mai mult, distanta mica dintre statii, cresterea consumului de carburant - pentru ca utilizarea aerului conditionat implica o crestere a consumului de motorina - si timpul mare de asteptare in statii sunt argumentele pentru care am decis sa nu montam astfel de instalatii", a precizat Gheorghe Aron, directorul RATB.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.