Campania va folosi imagini de la caderea zidului Berlinului, Woodstock si inregistrari al
Campania va folosi imagini de la caderea zidului Berlinului, Woodstock si inregistrari ale reactiilor unui copil care vede pentru prima data zapada. Toate acestea vor sa transmita mesajul central al campaniei: Vista nu este doar un sistem de operare, ci un eveniment care poate schimba vieti. Pentru campanie va fi folosita si imaginea baschetbalistului LeBron James.
Campania pentru Vista in Romania se va incheia la 30 aprilie. Campania a fost realizata de agentia de publicitate Primera Communications. Partea de media va fi facuta separat de fiecare partener de retail al companiei Microsoft in Romania.
Microsoft a deschis o reprezentanta in Romania in 1996. in anul fiscal 2006, incheiat la 30 iunie 2006, compania americana a raportat, la nivel mondial, venituri totale de aproximativ 44,3 miliarde de dolari. Potrivit datelor companiei, Microsoft Romania a realizat, in anul fiscal 2006, venituri in crestere cu 29% fata de anul trecut si, pana in 2010, vizeaza o dublare a cifrei de afaceri.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro