Intre timp, proprietarul navei refuza sa mai plateasca taxele portuare. Avocatul sirianului a depus o serie de acte care atesta pretentiile privind cheltuielile portuare cu nava dupa ce a fost sechestrata in port, care s-ar ridica la peste 200.000 de euro. Hasoti a mai precizat ca Tartousi refuza sa mai plateasca Capitaniei Portului Constanta taxele in valoare de 30.000 de euro. De aceea, toate aceste cheltuieli sunt dirijate acum catre Ministerul Finantelor, care ar putea incepe procedurile de abandon ale navei "Iman-T".
Altfel, proprietarul si agentul navei "Iman T", cu care autoritatile banuiesc ca a parasit tara Omar Hayssam, precum si proprietarii marfurilor de pe nava intentioneaza sa dea statul roman in judecata pentru recuperarea prejudiciului creat in urma sechestrarii navei. Ionel Hasoti a spus, citat de Mediafax, ca procurorii au pus sechestru asupra navei "ImanT", dar nu au numit un alt custode al acesteia. Potrivit avocatului, dreptul maritim prevede ca, in cazul impunerii sechestrului asupra unei nave in vederea confiscarii, procurorul trebuie sa numeasca un custode, remunerat de stat, care sa se ocupe de conservarea vasului. (B.C.G.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții români antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro