Google a anuntat ca incepand de astazi va bloca automat reclamele pe browserul Chrome, pe dispozitivele care folosesc sistemele de operare Windows, Mac, Linux si Android.

Compania a anuntat aceasta schimbare inca din luna iunie a anului trecut.

"Reclamele enervante sunt o mare sursa de frustrare, cum ar fi cele video la care nu gasesti iconita sa le inchizi. Aceste reclame sunt deranjante si ii impiedica pe utilizatori sa foloseasca browserul asa cum isi doresc, impiedicandu-le accesul la continut si la informatie. Reclamele enervante degradeaza tot ce iubim noi la Internet", a spus Rahul Roy-Chowdhury, vicepresedintele Chrome, potrivit stirileprotv.ro.

Reclamele care vor fi blocate sunt cele care apar in mod repetat pe site-uri, cele zgomotoase, care blocheaza ecranul, care nu dispar sau care au o densitate de peste 30%.

Coalitia pentru Reclame mai Bune, grup de companii de publicitate si media online, intre care se numara Google, Facebook, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever, Thomas Reuters, News Corp si Washington Post, a decis lista reclamelor ce urmeaza sa fie blocate.

Totusi, utilizatorul va vedea daca anumite reclame ii sunt blocate, astfel ca daca isi doreste sa le vada, va putea.

"Nu urmarim sa facem o selectie, ci sa imbunatatim experienta online a utilizatorilor", a precizat Chris Bentzelm, manager Chromium.

Google a avertizat peste 42% dintre site-uri ca anumite reclame vor fi blocate.

De asemenea, initiativa va viza si site-uri din America de Nord si vestul Europei, unde compania va bloca aproximativ 1% dintre reclame.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.