Reducerile totale anuntate de magazinul online ajung la 35 de milione de euro. Dupa 10 luni de negocieri, peste 2.000 de magazine partenere eMAG Marketplace au facut pregatirile cu oferte pentru Black Friday, de doua ori mai multe fata de anul trecut. Estimarile de vanzari pentru anul acesta sunt de 800.000 de produse care vor cumula vanzari de 250.000.000 de lei

Vinerea Neagra este ocazia ideala pentru a se cumpara articole noi pentru casa, produse de tip pet-shop sau de ingrijire si infrumusetare, electronice, electrocasnice, IT&C. eMAG a inclus in campania de reduceri mai multe articole:

  • 50.000 de smartphone-uri
  • 17.000 de frigidere
  • 100.000 de electrocasnice mici: mixere, roboti de bucatarie, espressoare, fiare de calcat, blendere, aparate de sandwich sau masini de paine
  • 35.000 de aparate de ingrijire personala
  • 1.500 de produse Smart Home
  • 100.000 de parfumuri si seturi cadou
  • 100.000 de pachete de scutece (echivalentul a 40 de tiruri)
  • 100.000 jucarii si jocuri
  • 20.000 de anvelope
  • peste 40.000 de televizoare
  • peste 20.000 de laptopuri

In parteneriat cu E.ON Energie Romania, eMAG aduce in premiera in Romania 1000 de pachete de furnizare de energie electrica, urmand ca pentru primele 6 luni facturile sa fie zero. Dupa perioada de gratuitate clientii vor beneficia de un pret redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh). Pachetul E.ON Lite se adreseaza consumatorilor casnici cu un contract de furnizare de energie electrica incheiat pentru un an, cu posibilitate de prelungire.