Un nou studiu care demonstreaza ca reclamele cu modele precum Miranda Kerr si Irina Shayk descurajeaza vanzarile, pentru ca fac femeile sa se simta prost., scrie adevarul.ro.
„A devenit o rutina ca modele atractive si celebritati sa apara in reclame, chiar daca cercetari anterioare au relevat faptul ca exista reactii amestecate la distribuirea acestora in campanii” a spus Tamara Ansons, doctor cercetator la Warwick Business School.
Studiul demonstreaza ca femeilor le este sila de produsele asezate langa prim-planuri de femei perfecte si iubesc genul de produse asezate langa imagini mai putin proeminente.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro