Social 18 Iulie 2008 03:01
Un consortiu format din firme la care sotul Mihaelei Radulescu este actionar a castigat licitatia pentru campania media STOP FUMAT a Ministerului Sanatatii, in valoare de 3 milioane de lei.

Consortiul Seaview, la care e actionar Emilian (Elan) Schwartzenberg, a fost ales sa realizeze campania de informare STOP FUMAT, in urma unei licitatii de peste 800.000 de euro, demarata de Institutul „Marius Nasta“. Atuurile lui au fost atat spatiul mare de afisaj la pret bun, dar si imaginea sotiei lui, Mihaela Radulescu, care va promova campania.

Aceasta ar trebui sa convinga romanii sa apeleze la doctor pentru a se lasat de fumat. Potrivit informatiilor publicate pe www.e-licitatie.ro, castigatorul va oferi „servicii de creatie si productie spoturi radio si tv, realizare afise, productie si montaj printuri, inchiriere suport publicitar indoor si outdoor, conform caietului de sarcini“.

La licitatie au depus proiecte alte sapte firme, printre care si GMP Advertising, firma lui Felix Tataru, cunoscuta pentru campaniile lui Traian Basescu si care a castigat pana acum si cateva contracte publice. Criteriul care a facut diferenta insa a fost cel mai larg spatiu de publicitate la cel mai mic pret. Seaview a oferit, pentru aceeasi suma, de trei ori mai mult spatiu de afisaj decat urmatoarele doua firme, printre care si GMP.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.