Potrivit acestora, tematica expozitiei va fi structurata pe cinci sectiuni. Suprafata ocupata la cea de-a XXV-a editie a TIBCO va fi de circa 10.000 mp dintre care 7.200 mp in interior si restul pe platformele exterioare. Printre cele peste 200 de firme se numara atat companii din Romania cat si din Bulgaria, Egipt, Germania, Grecia, India, Indonezia, Iran, Israel, Italia, Macedonia, Olanda, Pakistan, Tailanda, Turcia si Ungaria.

"La aceasta editie, oferta targului va fi completata cu o zona de joaca, Kids Land, dedicata in exclusivitate celor mici, dar si cu o sectiune de tunning, sound si accesorii auto. In ceea ce priveste Kids Land, unul din pavilioanele Romexpo va fi echipat cu jocuri gonflabile, tobogane, fiind astfel realizat un mic Disneyland in care cei mici pot degusta sucuri naturale si se pot intrece in concursuri cu masinute electrice, iar legat de sectiunea de tunning, va fi organizat, de asemenea, un program special cu spectacole si concursuri cu masini tunate", a declarat directorul de organizare Targuri si Expozitii Romexpo, Catalin Trifu.

Firmele participante la TIBCO vor prezenta cele mai noi oferte din domeniul bunurilor de larg consum, confectii, incaltaminte, produse cosmetice, bijuterii, produse de artizanat, decoratiuni interioare si exterioare, electronice si electrocasnice ce vor putea fi achizitionate la preturi promotionale.

Targul International de Bunuri de Consum s-a infiintat in 1974 si a devenit in timp cel mai mare targ de acest gen din Romania. In 1981, TIBCO a fuzionat cu TIB (Targul International Tehnic), dar ulterior, in 1991, au fost organizate din nou separat. Din anul 2000 pana in prezent, TIBCO a adus noi saloane si sectiuni, diversificand astfel serviciile oferite expozantilor si vizitatorilor.