"In vara vom finaliza lucrarile de structura, dar tronsonul va fi deschis circulatiei la sfarsitul anului", a spus Gabriel Mocanu. Oficialul a precizat ca miercuri va fi inaugurat pasajul pietonal subteran, care face legatura intre noul tronson si cel vechi astfel incat traversarea Bulevardului Nicolae Grigorescu sa fie mai facila.
Initial, tronsonul Nicolae Grigorescu - Soseaua de Centura trebuia inaugurat la finele anului trecut, dar Metrorex nu a obtinut la timp finantarea din partea Bancii Europene de Investitii. Investitia totala pentru construirea tronsonului se cifreaza la 76 milioane de euro, sumele fiind asigurate de la Banca Europeana de Investitii si bugetul de stat.

Tronsonul Nicolae Grigorescu - Linia de Centura are o lungime de 4,8 km si patru statii, Nicolae Grigorescu - 1 Decembrie - Policolor si Linia de Centura.

Daca tronsonul de metrou Nicolae Grigorescu - Soseaua de Centura este intr-un stadiu avansat, nu acelasi lucruri se poate spune despre tronsonul 1 Mai - Laromet, inceput in 1989.

Lucrarile au fost intrerupte aici intre anii 1993 si 1997, iar in prezent Metrorex nu are fonduri decat pentru lucrari la Statia Bazilescu si la tunelul care face legatura intre statiile 1 Mai si Bazilescu.