In luna martie, GMP a castigat licitatia initiata de Ursus Breweries pentru brandul Timisoreana, unde au participat cinci agentii de publicitate. Ursus Breweries a ales sa-si incredinteze strategia de comunicare pe urmatorii 2 ani agentiei GMP.

Printre finalistii Grand Effie 2008 s-au numarat si campania "Better Laugh than Cry Going Through It", cu brandul Furazolidon, inscrisa de Propaganda si "Keep the taste of love", cu brandul "Tnuva", campanie inscrisa de BV McCann Erickson Romania.

Participantii care au obtinut un premiu in cadrul competitiei au fost GMP Advertising, Leo Burnett&Target, Odyssey Communication, CAP, Headvertising, Propaganda, BV McCann Erickson Romania, 23 Communication Ideas, Cupid Consultancy, Graffiti BBDO, Bridge Communication, Ogilvy Action, Ogilvy&Mather, Punct Advertising, Next Advertising, Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Grey Worldwide, Unilever.

Cea mai premiata agentie a serii a fost GMP Advertising, care a obtinut nu mai putin de 7 premii si a adjudecat astfel si distinctia Grand Effie. A urmat indeaproape BV McCann Erickson Romania care a primit 6 premii si Leo Burnett & Target, castigatoare a 4 trofee Effie.

Citeste si:

"Apreciez consecventa cu care agentiile ca GMP Advertising, Leo Burnett & Target si BV McCann Erickson Romania puncteaza; de asemenea si brand-uri precum Timisoreana, Bergenbier, Dero Surf, Radio Guerilla si Cosmote. Nu le doresc decat sa sara mai repede gardul in vecini. Nu in ultimul rand as mentiona noua categorie 'Sustained Success' in care a fost inscris un numar de cazuri peste asteptari, ceea ce demonstreaza ce este cu adevarat relevant in piata", a declarat Eusediu Margasoiu, presedintele comitetului de organizare Effie 2008.

In cadrul Sustained Success a fost premiata cu Gold Effie campania “99 Stains”, inscrisa de Unilever iar premiile Silver Effie au fost acordate campaniilor : Prigat - „More fruit, more energy”, semnata 23 Communication Ideas, Timisoreana - „An extraordinary story”, inscrisa de GMP Advertising si Bergenbier - „Friends know why” care apartine agentiei Leo Burnett & Target.

Sectiunea Pharmaceuticals a beneficiat de o singura inscriere care a obtinut Gold Effie. Este vorba despre campania “Better Laugh Than Cry Going Through It” semnata de Propaganda pentru brand-ul Furazolidon.

Cele mai competitive categorii din concurs au fost Alcoholic Beverages si Telecommunications unde juriul a evaluat un numar mare de campanii foarte valoroase. “S-a incheiat a cincea editie a Effie. O editie cred de succes, care marcheaza progresul in toate dimensiunile lui. Pe scurt, din punct de vedere cantitativ: 90 de inscrieri, 27% crestere fata de anul trecut si 42 de premiati fata de 36 in 2007. Este de remarcat dimensiunea calitativa prin feedback-ul bun data de jurati in ceea ce priveste modul cum au fost scrise o mare parte a cazurilor. Din pacate exista si cealalta extrema unde comentariile sunt de prisos“ a mai adaugat Eusediu Margasoiu.