Cei 15 pasageri cer despagubiri pentru ca si-au ratat vacanta si au avut avut nevoie de consiliere psihologica. Procesul se afla astazi pe ordinea de zi a sectiei civila a Tribunalului Bucuresti si a fost intentat pe 27 februarie.


Pe langa compania Tarom, pasagerii au dat in judecata si firma Tez Tour, de unde acestia au cumparat biletele de avion. Cei 15 cer despagubiri de circa 520.000 de euro pentru fiecare persoana. 5.000 de euro sunt daune materiale pentru intarzierea avionului. Pasagerii mai cer 20.000 de euro de persoana pentru faptul ca au ratat vacanta. Iar pentru socul suferit in urma incidentului si ingrijirea psihologica de dupa, cei 15 cer cate 500.000 de euro de persoana.

In 30 decembrie 2007, o aeronava Boeing a companiei Tarom, in care se aflau 117 de pasageri si sase membri ai echipajului, a intrat intr-un utilaj de intretinere aflat pe pista de decolare. Controlul Comisiei de ancheta a Ministerului Transporturilor a aratat ca a fost vorba de o eroare umana si ca nu s-au respectat procedurile aplicabile in cazuri de vizibilitate redusa.