Romanul si-a „imprumutat" identitatea miilor de persoane care foloseau autoturismele din acte. Probabil ca Ursu a facut o afacere din inregistrarea masinilor pe numele lui, contra unei sume de bani. Posibilii clienti sunt mai ales strainii fara forme legale de sedere in Italia, care nu pot cumpara o masina.
O alta categorie de clienti ar putea fi rezidentii cu foarte putine puncte ramase pe permis (in Italia punctele se iau dintr-un total de 20, nu se adauga). Acestia recurg la acest tip de truc, intrucat de contraventiile constatate fara oprirea soferului raspunde proprietarul. Tot in responsabilitatea proprietarului cade si impozitul anual, care pentru un autoturism cu capacitate medie ajunge in jur de 130 de euro.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro