S-a dat startul in campania de primavara „Milioane de oameni, milioane de copaci”!
Martie si aprilie 2008 sunt lunile in care oriunde in tara se pot planta copaci sau alte plante, atat intravilan cat si extravilan, in zone care necesita refacerea mediului. Toate companiile, fundatiile, organizatiile, institutiile bugetare sunt invitate sa se inscrie direct pe site-ul www.milioanedecopaci.ro in miscarea nationala de plantari si in concursul acesteia.

“Specificul acestei miscari nationale este faptul ca se constituie intr-o platforma on-line de promovare
a tuturor companiilor, fundatiilor, organizatiilor, institutiilor bugetare care se inscriu in concursul anual cu rezultatele actiunilor de plantare din fiecare toamna si primavara. Rezultatele cumulate ale fiecarui concurent se afiseaza automat in topul national aflat pe site-ul www.milioanedecopaci.ro . Pe data de 5 iunie 2008, Ziua Mondiala a Mediului, in cadrul unui eveniment de marca, in prezenta partenerilor nostri institutionali si a unor inalte oficialitati vom fi fericiti sa acordam trofeele celei de a II-a editii

“Milioane de oameni, milioane de copaci”, a declarat Silvia Bucur, Presedinte Fundatia PRAIS.
Nou! Regulamentul concursului “Milioane de oameni, milioane de copaci” permite de la aceasta editie inscrierea in concurs la doua sectiuni: A - fundatiile, institutiile, companiile, organizatiile care planteaza prin voluntariat, B - organizatiile sau institutiile care folosesc fonduri de la bugetul de stat si angajatii lor in cadrul activitatilor curente de plantari.

Programul este recunoscut oficial de United Nation Environment Programme (UNEP) si a fost nominalizat in 2007 la sectiunea programe CSR de mediu, de catre International Public Relations Association (IPRA) in cadrul competitiei sale internationale „IPRA Golden World Awards”.
Miscarea nationala „Milioane de oameni, milioane de copaci” este posibila datorita sprijinului deosebit acordat de URSUS Breweries - Membru Fondator si de sponsorii principali: Lafarge Romania, PepsiAmericas, Lockheed Martin Maritime Systems & Sensors. Programul nu este sustinut din fonduri bugetare.

La nivel national, in cadrul primei editii a programului „Milioane de oameni, milioane de copaci”, s-au inscris: 114 companii, institutii, organizatii guvernamentale si non-guvernamentale, care au plantat in numai 3 luni 147.332 copaci si 96.513 plante prin actiunile a 17.638 voluntari.

Citeste si:

Pe data de 5 iunie 2008, cu ocazia Zilei Mondiale a Mediului, partenerii, membrul fondator si sponsorii vor acorda Trofeele „Milioane de oameni, Milioane de Copaci” si Diplomele de Excelenta pentru primii 3 clasati la fiecare categorie, precum si Diplome de Merit pentru toate organizatiile participante in program. Atat juriul cat si organizatorii pot decide acordarea unor premii/mentiuni speciale: Cea Mai Activa Primarie, Scoala Anului, Fundatia Anului.

La prima editie, ceremonia de Premiere a avut loc la Palatul Parlamentului si s-a bucurat de prezenta unor inalte oficialitati: Excelenta Sa Domnul Traian Basescu, Presedintele Romaniei, Excelenta Sa Domnul Attila Korodi, Ministrul Mediului si Dezvoltarii Durabile si Excelenta Sa Domnul Donato Chiarini, Ambasador, Seful Reprezentantei Comisiei Europene in Romania din acel moment, care au decernat cele mai importante trofee.

Fundatia PRAIS a fost infiintata in anul 2002 de catre compania PRAIS Corporate Communications, pentru a contribui si sustine dezvoltarea de proiecte CSR in domeniul educatiei tinerei generatii, protectiei mediului si sprijinirii culturii. In luna octombrie 2006 a fost lansat programul „Milioane de oameni, milioane de copaci” care se va desfasura pe o perioada de 5 ani.

PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanta in comunicare integrata si relatii publice, infiintata in anul 1996. Din portofoliu sau de clienti fac parte: Amway, Kraft Foods Romania, PepsiAmericas, Star Foods - PepsiCo, Lockheed Martin Maritime Systems & Sensors, URSUS Breweries - subsidiara a SABMiller plc, Philip Morris Romania, Danone PDPA Romania, Lafarge Romania, Smithfield Foods, Nestlé Romania, Asociatia Romana a Cafelei, Syngenta, UPC. In anul 1999, firma PRAIS Corporate Communications a primit recunoasterea internationala la Tokyo, cand a fost premiata de catre IPRA (International Public Relations Association), cu Premiul „IPRA Golden World Award” pentru cel mai bun program de responsabilitate sociala si „IPRA Grand Prize” pentru cel mai bun program de relatii publice la toate categoriile.