Consumatorilor compulsivi de televiziune emisiunile de la Happy Fish s-ar putea sa li se para o ciudatenie a naturii media. Pentru ca fiecare dintre ele dureaza doar trei minute, lucru care contrazice regula aplicata constiincios de mai toate posturile tv, prin care cantitatea primeaza. Prin urmare, din oferta Happy Fish, o televiziune online romaneasca relativ recent aparuta, atipica pentru peisajul cu care ne-am obisnuit, lipsesc talk show-urile, filmele de serii neidentificate si toate celelalte tipuri de programe cronofage. Pe cele 4 canale pe care le poti testa pe www.happyfish.ro, fiecare cu targetul lui specific, poti urmari momentan 12 emisiuni pe care le poti selecta in orice ordine si, in caz ca ti-a scapat vreun detaliu important, le poti vedea pe repeat de cite ori vrei.

Canalul Boys Shopping se adreseaza, explicit, componentei masculine a publicului, caruia i se prezinta, in doze de cite trei minute, trei emisiuni: una in care se prezinta cele mai noi gadgeturi, dupa poftele geekului din fiecare, una in care afli ce mai misca in zona de jocuri, si „Cum se face“, cu tutoriale utile, de la cum sa-ti pregatesti rucsacul pina la greseli de evitat in restaurantele din lume. Partii feminine ii este destinat Girls Shopping, unde, evident, afli care sint ultimele tendinte si ponturi in moda, design&co. Insa canalul Cultural Fish cuprinde, probabil, cele mai reusite doua emisiuni de muzica din acest moment: „Lipstick Traces“, realizata de Nic Cocarlea, care in anii ’90 avea la radio emisiuni despre muzica aproape SF pentru acea vreme, si „On“, a lui Gojira, despre zona de muzica electronica. O doza de „Lipstick Traces“ nu se rezuma doar la muzica: in 3 minute ti se dau mai toate linkurile necesare ca sa intelegi intregul context din care facea parte episodul muzical - fie el trupa, curent etc. -, de la literatura la politica eventual.