Dar, daca nu suntem atenti, avertizeaza psihologii, putem ajunge precum acei copii care primesc toate darurile pe care i le-au cerut lui Mos Craciun, dar nu au cui sa i le arate din cauza ca mama si tata sunt la munca in Italia. „Daca, in calitate de adulti, simtim o asemenea tristete inseamna ca ne-am creat o Italie sau o Spanie, in care am cedat in fata tentatiilor materiale si ne-am tradat propriile idealuri”, spune psihologul Daniel Bichis.
De la Sfantul Valentin la iepurasul de Paste
Ne inscriem in tendintele statelor dezvoltate si, dupa cum analizeaza specialistii, mai avem cel putin 5 sau chiar 10 ani sa tot cumparam fara sa ne gandim la campanii anticonsumerism. Din aceasta cauza, campaniile de marketing isi ating scopul destul de repede si se extind pe tot parcursul anului.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Limuzina de aproape șapte metri a lui Putin va fi produsă în fosta uzină...
Sursa: wall-street.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro