Tinerii formatori de opinie vor sa aiba propriul sistem de referinta, iar structurile rigide le percep drept obstacole British Council studiu realizat in 12 tari europene
Cercetarea s-a desfasurat in Franta, Germania, Ungaria, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Suedia, Turcia, Marea Britanie, SUA si Ucraina. Scopul actiunii l-a constituit identificarea motivatiilor unui grup dinamic de oameni (cu varste intre 18 si 40 de ani) si a modului in care isi vad ei rolul in lume.
Majoritatea repondentilor din tara noastra au fost femei. Categoria de persoane supusa cercetarii se considera responsabila si muncitoare, interesata de oportunitatile aparute pe plan international si de cele de comunicare. Subiectii studiului au atins un nivel al faimei inca de timpuriu - statut care pare a fi des intalnit in Romania.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Limuzina de aproape șapte metri a lui Putin va fi produsă în fosta uzină...
Sursa: wall-street.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro