Munca peste program si traficul din timpul zilei nu-i opresc pe bucuresteni sa intre in randul soferilor. Chiar daca orasul geme de automobilisti, scolile mai mari de soferi primesc lunar la pregatire 500-600 de candidati. Multi dintre acestia spun ca masina e o necesitate, chiar daca sofatul in Capitala a devenit un calvar.

De ceva vreme, in peisajul bucurestean nocturn obisnuit poti zari, pe la opt-noua seara, masini cu bec galben si cu „Scoala” scris pe capota. Le mai claxoneaza unii, altii le injura printre dinti.

Mirela Ispas invata sa conduca mai mult pe intuneric. E director de achizitii la o societate si nu gaseste timp cat sa mearga la cursurile pentru soferi toata ziua. Desi unii ar alege varianta de noapte pentru ca ar fi traficul mai lejer, ea spune ca asta e de fapt o iluzie. „De pe la ora 17.00, cand acum se intuneca, e mai aglomerat ca ziua. Dar am primit masina de la serviciu si trebuie sa ma deplasez. E o necesitate sa fac scoala de soferi, chiar si noaptea”, adauga ea.