"Cu o lungime a litoralului mai mare cu o treime decat litoralul romanesc, Bulgaria si-a dezvoltat oferta turistica pe specificul litoralului, dar nu beneficiaza de diversitatea geografica si culturala pe care o are Romania. De aceea, crearea unei oferte comune care sa cuprinda locatii turistice din ambele tari ar putea aduce mai multi turisti in aceasta zona a Europei, ambele tari avand numai de castigat, atat financiar cat si ca prestigiu turistic", a declarat Silaghi, ministrul turismului.

La aceasta concluzie au ajuns ministrul turismului Ovidiu Silaghi si Anelia Krushckova, presedintele Agentiei de Stat pentru Turism din Bulgaria, in cadrul Targului Mondial de Turism World - Trade Market, la Londra.

Ministrul a subliniat si potentialul eco-turistic al Romaniei si considera ca acest targ este o foarte buna oportunitate de a relua dialogul cu marii tour-operatori.

Citeste si:

"Ne-am propus sa intarim contactele cu acestia, sa le prezentam in mod concret ofertele noastre de turism. Ceea ce incercam sa-i convingem pe prietenii nostri din lume este ca Romania, pe langa vizibilitate, devine din ce in ce mai atractiva, mai ales din punct de vedere al eco-turismului.”, a declarat Ovidiu Silaghi.

In aceasta perioada, intre 12 si14 noiembrie, are loc la Londra, Targul Mondial de Turism - World Trade Market, cadrul perfect pentru Romania de a inainta proiecte de turism, pentru ca manifestarea se adreseaza doar profesionistilor, publicul larg neavand acces.

In cadrul manifestatiei sunt prezenti 632 de expozanti, iar Romania este reprezentata de 28 de companii, informeaza NewsIn.