La fel a procedat si regizorul japonez Issey Takizawa, invitat de Nationalul bucurestean: el a ales doua piese intr-un act de Yukio Mishima (1925-1970), scriitor adoptat si admirat de intelectualii europeni, sensibili la destinul tragic al omului si impresionati de forta dramatica a operei. N-as sti sa spun cum se raporteaza piesele lui Mishima la regulile teatrului No si in ce masura adaptarea regizorala respecta traditia sau nu. Cert e ca Takizawa nu s-a temut de eventualele reprosuri ulterioare cu privire la necunoasterea sau neglijarea contextului specific; locul actiunii este sugerat prin semne elocvente (decorul: Masami Inoue, costumele: Diana Ioan): intrarile mobile din fundal, un chimonou, evantaie pictate; muzica (Yasushi Yamashita; Rika Ohno) creeaza universul sonor dind ritm si dimensiune onirica dramelor infatisate de autor.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro