Aceasta nu este insa singura surpriza pe care v-o rezerva cei de la Protectie, daca v-a trecut prin cap sa-i deranjati. A reclama telefonic un anumit lucru nu este suficient. Trebuie sa mergeti la institutia in cauza, sa depuneti o plangere si de abia dupa aceea se deplaseaza inspectorii la fata locului pentru a verifica cele reclamate. Altfel spus, si inselat si pus pe drumuri. Despre nervii omului nici nu mai are rost sa vorbim. Si atunci, se mai mira cineva, cu exceptia celor de la Protectia Consumatorului, ca bietul cetatean prefera sa se lase pagubas, neramanandu-i altceva de facut decat sa-si promita ca data viitoare va deschide ochii mai bine. Este, de altfel, si singura lui sansa, de a evita contactul cu institutiile statului, care cica il apara de cei necinstiti.
Despre autor:
Sursa: Cronica Romana
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro