In 15 ani, Bucurestiul va avea un metrou demn de o capitala europeana, iar calatorii vor avea posibilitatea sa ajunga in toate colturile orasului prin subteran. Anul viitor incep marile proiecte ale Metrorex: se inaugureaza tronsonul Nicolae Grigorescu 2 - Linia de Centura, japonezii semneaza contractul pentru finantarea lucrarilor la magistrala Piata Victoriei - Aeroportul Otopeni si se incep demersurile pentru gasirea surselor de subventionare la Magistrala 5, Drumul Taberei - Pantelimon.

Dupa aproape 18 ani de munca si investitii de peste 150 de milioane de euro, tronsonul N. Grigorescu 2 - Linia de Centura va fi in sfarsit dat in folosinta in vara anului viitor. Toate statiile sunt la nivel de finisaje, iar instalatiile de curenti grei si calea de rulare au fost deja montate. „Acest tronson va permite legarea de traseul Eroilor - Industriilor, incat se va crea o „potcoava” ce va usura circulatia trenurilor”, explica Cristian Nazarie, sef Serviciu Urmarire Lucrari Investitii din cadrul Metrorex.