Grupul romanesc Starlink a castigat doua premii la festivalul international de publicitate Red Apple, cunoscut si sub numele de Moscow International Advertising Festival (MIAF), care s-a desfasurat in perioada 13 - 15 septembrie la Moscova.

Starlink a castigat locul doi la categoria Print, bunuri pentru casa si birou, materiale de finisare, cu o campanie pentru clientul Altipo Construct, si locul trei la categoria Print social, cu o campanie pentru clientul Greenpeace Romania, informeaza NewsIn.

Echipa care a lucrat la cele doua lucrari castigatoare a fost compusa din Andrei Gurau, copywriter si Catalin Burcea, senior art director.

Red Apple - Moscow International Advertising Festival (MIAF) este un festival international de publicitate, iar editia din acest an s-a desfasurat in perioada 13 - 15 septembrie, la Moscova. Red Apple a fost infiintat in 1992 ca o competitie de spoturi TV, iar din 1995 a devenit un festival.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.