Potrivit revistei „Wired“, ILC Dover a prezentat deja un model demonstrativ pentru teste preliminare. Capsula perfect izolata, care masoara patru metri in diametru si peste cinci metri si jumatate in inaltime, urmeaza sa se umfle pentru a cistiga in volum si in greutate de indata ce va fi pusa in functiune pe solul lunar. Caracteristica este esentiala, precizeaza constructorii, deoarece fiecare kilogram de echipament transportat pe Luna ar necesita altfel peste 15 kilograme de combustibil pentru motorul de propulsare al rachetei. Inginerii mai au inca de pus la punct ultimele detalii de interior, precum si cele de arhitectura. O versiune imbunatatita va fi trimisa in curind in Antarctica pentru testare in conditii extreme.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Iubirea va veni în viața ta atunci când nu te vei mai uita în trecut, la...
Sursa: garbo.ro
-
Darurile Marelui Benefic pentru fiecare zodie în parte: Ce binecuvântări a...
Sursa: kudika.ro
-
ING Bank a lansat un instrument care îți „cântărește” banii: vei putea vedea...
Sursa: wall-street.ro