E Conform planului, pietonii vor putea traversa intreaga intersectie pe sub Arcul de Triumf. Iar soferii care merg pe bulevardul Kiseleff nu vor mai fi nevoiti sa astepte la semafoarele montate la suprafata. Vor avea unda verde prin subteran. Pietonii care trec prin pasaj, vor avea la dispozitie si muzee, restaurante si galerii. Toate bune si frumoase, doar ca bucurestenii nu prea inteleg rostul tunelului de sub Arcul de Triumf.

Capitala are peste 10 pasaje pietonale si rutiere. Cele mai multe sunt insa putin folosite. Pasajele de la Bucur Obor si Casa Presei sunt folosite de o foarte mica parte a pietonilor, drept dovada stau magazinele din pasje care stau cu lacatele pe usi.

Proiectul pentru Arcul de Triumf este aproape de final. Mai trebuie terminate studiile de fezabilitate si organizata licitatia. Deocamdata nu s-a tras linie pentru a se sti cat va costa tunelul. Specialistii spun totusi ca proiectul ar putea inghiti milioane de euro.